10/01/2012

Prologue.

On the first page of our story, the future seems so bright.
And this thing turned out so evil, I don't know why 
I'm still surprised. Even angels have their wicked schemes 
and you take death to new extremes. but you'll always be 
my hero, even though you lost your mind.*
~Rihanna- Love the way you lie.
       Nasze uczucie zaczęło się od nienawiści, rozkwitło w żal, smutek oraz gorycz... skończyło się na miłości, niedocenionej miłości. Czy na prawdę między nami musiało tak być? Dzisiaj kończę naszą piosenkę za Ciebie ze łzami w oczach, tęsknie za Tobą, mam nadzieję, że jest Ci lepiej beze mnie. Miałaś prawo by uciec ode mnie i pozostawić mnie samego. Moje serce przez Ciebie płacze. Chce być teraz z Tobą gdziekolwiek się podziałaś moja mała królewno. Byłaś dla mnie całym światem, a teraz tego świata nie ma, to dla Ciebie postradałem zmysły, Ty byłaś moim narkotykiem wartym każdych pieniędzy świata, chciałem być już zawsze przy Tobie, być Twoim bohaterem, śpiewać Ci do snu, chciałem dać Ci ciepło, rozkosz, miłość .. chciałem dać Ci wszystko, lecz nie zdążyłem, obiecałaś mi że zostaniesz i będziesz mnie kochać, gdzie więc podziałaś się moja mała Jadie? Byłaś moim sercem, czy oboje postradaliśmy zmysły i umarliśmy przez naszą miłość? Czy tak na prawdę musiało się stać? Moja malutka Jedie, gdzie się podziałaś? Skradłaś moje serce i uciekłaś razem z nim gdzieś gdzie mogę dojść tylko drogą nadziei, pragnęłaś tam być, ale czy nie pomyślałaś, że ja umrę bez Ciebie? Moja maleńka Jadie, kiedy ostatni raz trzymałem Cie w ramionach, czułem się źle, wiedziałem, że odchodzisz... chciałaś odejść i nie pozwoliłaś mi się zatrzymać, czy Ty widzisz co się ze mną dzieje? Królewno Twój bohater, Twój książę... on umiera, nie ma Cie z nim, postradał zmysły bo nie ma jego królewny. Jadie, wróć do mnie do Swojego księcia, bohatera, którego serce bije tylko dla Ciebie. Gdzie jest Twoje bijące serce, Jadie? Zniknęłaś, Twoja twarz rozmyła się w mojej pamięci jak dawne wspomnienie, lecz ciągle słyszę Twoj głos, ten przenikliwy głos mojej małej Jadie, który tańczył w mojej duszy. Czy zaśpiewasz mi ostatni raz królewno? Czy pamiętasz naszą pierwszą wspólnie wykonaną piosenkę? ''What I thought was a dream.''* Tak ja pamiętam  ale Ty mnie już nie usłyszysz, zniknęłaś z mojego życia jak wspomnienie, zwykłe wspomnienie...''Was as real as it seemed...''*

 ~*~

OD AUTORKI: Prolog zupełnie różniący się od innych. Wydaję mi się, że nie zapoznaliście się z opowiadaniem ani trochę, wyszło tylko z tego, że jest bardzo tajemniczo, na czym mi szczerze powiem bardzo zależało. Prologi powinny zaciekawiać ludzi, powinny przyciągać czytelników, mam nadzieję że czytając te słowa macie ochotę zapoznać się z głównymi bohaterami i wątkiem całego opowiadania.
TŁUMACZENIE: *Na pierwszej stronie naszej historii, przyszłość wydawała się tak jasna, później to wszystko okazało się tak złe. Nie wiem dlaczego wciąż jestem zaskoczona, nawet anioły mają swoje nikczemne intrygi i zabrałeś to w nową skrajność. Ale ty zawsze będziesz moim bohaterem, nawet jeśli postradałeś zmysły.
*To co brałam za sen
*Było tak prawdziwe jak się zdawało

1 komentarz:

Translate

Animated Blinking Gingerbread Man

O mnie

Moje zdjęcie
Do twarzy mi było w smutku. Zaprzyjaźniłam się z nim nawet. Z tęsknotą także. Wiedziałam teraz, że tęsknota to nie tylko przebieranie ziarenek maku. Nie tylko nadsłuchiwanie jego kroków za drzwiami. Bo 'tęsknić' i 'czekać' to prawie to samo. Pod warunkiem, że czekając się tęskni, a tęskniąc czeka. Z tęsknoty można przestać jeść. Można też umyć podłogę w całym domu szczoteczką do zębów. Można wytapetować mieszkanie. Umrzeć też można...